torsdag 14 april 2011

Underhållning för Verklighetens Quinnor

Jag har förstått att Ladies' Night är ett framgångsrikt koncept. Jag hade dock missat att Brolle Junior värvats till projektet. Det är för mig lite oklart vad Ladies' Night egentligen går ut på. Jag har inga kvinnliga bekanta som har besökt ett sådant evenemang, åtminstone inga som vågar erkänna att så är fallet. Är det mycket naket måhända? I så fall kan jag förstå att Brolle Junior lockar många damer att köpa biljetter, han måste ju anses vara en stilig ung man. Han påminner mig faktiskt lite om mig själv i yngre dagar.

Annars har jag föreställningen att målgruppen för Ladies' Night är en viss typ av raffiga kvinnor, som vill ha en härlig kväll med "tjejerna" och visa benen i lite för korta kjolar. När jag häromsistens åkte tåg till Stockholm en fredagkväll, från en s.k. medelstor svensk stad, delade jag vagn med ett stort "gäng" kvinnor i obestämd medelålder, med sprayfluffiga frisyrer och vilddjursmönstrade syntetplagg. Ett omfattande förfestande ägde rum, medelst vin från restaurangvagnen, och jag är närapå övertygad att det var just Ladies' Night som hägrade vid ankomsten till storstan.

Jag hittade även följande video på internätet:


Ah! Tillfredsställelsen man känner när man får sina fördomar besannade. Tillfredsställelsen, mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar